Informationen over uw bestelling

Welke bijkomende kosten / verzendingskosten ontstaan voor mijn bestelling?

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Ik heb moeilijkheden met de online bestelling. Wat kan ik doen?

Ik heb vragen over mijn bestellnig. Tot wie kan ik mij wenden?

Wanneer ontvang ik mijn levering?

Ik heb verkeerd besteld. Hoe kan ik iets veranderen?

Hoe weet ik wat ik besteld heb?

Wanneer krijg ik mijn waren?

Hoe kan ik betalen?

Verstuurt u ook naar het buitenland?

Wie is uw verzendingspartner?

Hoe ziet met retourrecht eruit?

Zijn mijn klantgegevens bij u in goede handen?












Welke bijkomende kosten /verzendingskosten ontstaan voor mijn bestelling?

Een overzicht van de verpakkings- en verzendingskosten vindt u hier.

terug naar de vragen

 

 

 

 

 

 

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Nee

terug naar de vragen

 

 

 

 

Ik heb moeilijkheden met de online bestelling. Wat kan ik doen?

Telefoneer naar het nummer 08085/ 18 91 24 1. Wij zijn dagelijks van 8.30 tot 18 uur voor u beschikbaar.

 

 terug naar de vragen

 

 

 

Ik het vragen over mijn bestelling. Tot wie kan ik mij wenden?

Telefoneer naar het nummer 08085/ 18 91 24 1. Wij zijn dagelijks van 9.30 tot 17 uur voor u beschikbaar.

 

terug naar de vragen

 

 

 

 

Wanneer krijg ik mijn levering?

Elke bestelling wordt binnen 24 uur bewerkt en daarna verzonden. De levering duurt 2-3 werkdagen.

  

terug naar de vragen

 

 

 

Ik heb verkeerd besteld. Hoe kan ik iets veranderen?

Voor de levering:
Bel naar het telefoonnummer 08085/ 18 78 95 1. Wij zijn dagelijks van 8.30 tot 17 uur voor u beschikbaar. Zolang de bestelling niet verzonden is kunt u artikels telefonisch annuleren.

Na de levering:
Stuur ons de waren ongebruikt en gesloten terug en schrijf daarbij: foutief besteld.

 

terug naar de vragen

 

 

 

 

Hoe weet ik wat ik besteld heb?

U krijgt na elke bestelling een bevestigingsmail van ons. Print deze mail uit of sla hem op uw computer op. Daarin zijn alle door u bestelde artikels opgesomd.

  

terug naar de vragen

 

 

 

Wanneer krijg ik mijn waren?

Wij leveren de waren op werkdagen in de regel binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling - afhankelijk van het werk in de klantendienst zijn de waren dan binnen 2-3 dagen bij u.

 

 

terug naar de vragen

 

 

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden aan:
Betaling per creditkaart
Betaling per creditnota
Betaling per Paypal
Betaling met onmiddellijke overschrijving

Voor klanten bieden wij ook verzending op factuur aan.

 

terug naar de vragen

 

 

 

 

 

 

 

 

Verzend u ook naar het buitenland?

Ja. Let op: hierbij veranderen de verzendingskosten: voor leveringen buiten Duitsland kunt u de exacte verzendingskosten bij ons aanvragen.
Telefoon 08085/ 18 91 24 1. Wij zijn dagelijks van 8.30 tot 17 uur voor u beschikbaar.

 

terug naar de vragen

 

 

 

 

Wie is uw verzendingspartner?

Onze producten worden met de koerierdienst GLS verzonden. Indien u de voorkeur geeft aan een andere verzendingswijze neem dan contact met ons op. Telefoon 08085/ 18 91 24 1. Wij zijn dagelijks van 8.30 tot 17 uur voor u beschikbaar.

  

terug naar de vragen

 

 

 

Hoe ziet mijn retourrecht eruit?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop stuur dan de waren binnen 14 dagen ongeopend naar ons terug. Wij betalen u de reeds betaalde rekeningsbedragen binnen 24 uur na ontvangst van de toegestuurde waren terug.

 

  

terug naar de vragen

 

 

Zijn mijn klantgegevens bij u in goede handen?

Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw bestelling uit te voeren. Wij geven geen adressen aan derden door. Wij sturen u evenmin reclame per post.

 

 

terug naar de vragen

 

 

 

Wij hopen enkel van uw vragen hiermee beantwoord te hebben en staan u voor alle andere of meer gedetailleerde vragen graag persoonlijk ter beschikking.

 
.